✕
  • Компанія
  • - Про «Молочний альянс»
  • - Підприємства
  • - Бренди
  • - Відомості про підприємства
  • Продукція
  • Експорт
  • Прес-центр
  • - Новини
  • - ЗМІ про нас
  • Блог
  • Контакти
Група компаній «Молочний Альянс» -> Блог
  • Якість

Що робити у разі виявлення факту реалізації неякісної (зіпсованої) продукції?

Дозвольте проінформувати Вас, що вся наша продукція виробляється у повній відповідності до вимог українського законодавства стосовно якості та безпечності харчових продуктів. Усі технологічні процеси на підприємствах-виробниках продукції ТМ «Яготинське» сертифіковані у відповідності до вимог міжнародних стандартів HACCP та/або ISO.

  • 30.05.2018, 15:32
  • Торгова марка з насиченою історією якості тривалістю понад півстоліття

Шановний споживач!

Дозвольте проінформувати Вас, що вся наша продукція виробляється у повній відповідності до вимог українського законодавства стосовно якості та безпечності харчових продуктів. Усі технологічні процеси на підприємствах-виробниках продукції ТМ «Яготинське» сертифіковані у відповідності до вимог міжнародних стандартів HACCP та/або ISO.

Виробництво продукції знаходиться під постійним контролем Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. До того ж, установи торгівлі перевіряють кожну партію продукції, яку вони приймають для реалізації.

Але періодично, ми все ж отримуємо інформацію про поодинокі факти реалізації неякісної (зіпсованої) продукції нашої торгівельної марки торгівельними підприємствами України.

Нажаль, ми не маємо змоги контролювати та не можемо нести відповідальність за недотримання підприємствами торгівлі нормативно-правових актів, договорів та вказівок виробника щодо умов транспортування і зберігання (в першу чергу - температурних режимів), інших вимог та рекомендацій.

Крім того, у відповідності до чинного законодавства та укладених угод, ризик псування, пошкодження та втрати товару переходить від виробника до торгівельних мереж в момент поставки товару.

Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі придбання споживачем непридатного харчового продукту, продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним для споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.

Для харчових продуктів та іншої продукції, споживчі якості якої з часом можуть погіршуватися і створювати небезпеку для життя і здоров'я, встановлюється термін придатності, який позначається на етикетках, упаковках чи інших документах. Цей термін придатності і вважається гарантійним терміном. Термін придатності обчислюється з дати виготовлення.

У відповідності до зазначеного вище, перше, що треба робити після покупок - зберігати документи, які підтверджують операцію купівлі - чеки, та при придбанні неякісних продуктів харчування - звертатись безпосередньо до торгівельного підприємства з відповідними вимогами та обґрунтуванням.

  • Торгова марка з насиченою історією якості тривалістю понад півстоліття

 

Останні матеріали

1342

Штолен з мигдалем

2432

Канапки з в’яленими томатами

Молочний альянс
1981

Крученики зі свинини

1986

Курячі рулети з помідорами і моцарелою

2769

Гриби в сметані з сиром

6208

Печінковий торт

3553

Баклажани із сиром і томатним соусом

3622

Пиріг зі сливами та сиром

Футер UA

2015-2025 © АТ «Молочний альянс»
КомпаніяПродукціяЕкспорт
Прес-центрКонтакти
Умови користування сайтом